@wennyg
sinner that saved by JESUS
Pantai Bukit Berahu, Belitung
   
 
 
All Post

 
kesenangan yang menguras dompet menjadi tiris...
#Lego
dirumah aja, ga boleh kemana-mana...
so... it's lego time...
buka 'simpenan' deh ...
read more 17 Mar 2020
 
Guinness World Record Lego Cruise
Lah kalo emang udah hobby lego yaa gimana yaaa... pasti dicari lah....
read more 02 Jun 2019
 
🐷🐽🐷🐽🐷🐽🐷🐽
It’s Chinese New Year...
Welcome the year of pig ... a.k.a Chu Pat Kay
.
Hello to.. babi hong, cu kiok, babi panggang, lapchiong, bakut, iga babi, dkk ...
read more 04 Feb 2019
 
🐶🐶🐶
Happy Chinese New Year everybody
Welcome the year of dog
新年快樂, 恭喜發財
身體健康, 萬事如意
read more 15 Feb 2018
 
Welcome the year of Roaster...
🐔: hello everyone... it's my year now..
🐵: see you all in the next 12 years...
.
Happy New Year everybody...
新年快樂, 恭喜發財
身體健康, 萬事如意
read more 28 Jan 2017
 
When you cannot afford to buy a real Ferrari...
Having Lego Ferrari should be fine....
#lego #f430 #8143
read more 04 Dec 2016
 
Batman, do you want some coffee ??
read more 29 Nov 2016
 
...day and night at shibuya crossing street
#wennyginTokyo #japan
read more 03 Jul 2016
 
....Refreshing my day by playing lego....
read more 16 Mar 2016
 
...ini merupakan matahari terbenam terakhir di tahun 2015...tetapi bukan berarti penyertaanNYA akan berakhir... Selamat Tahun Baru 2016...
.
"janganlah takut, sebab Aku menyertai engkau, janganlah bimbang, sebab Aku ini Allahmu; Aku akan meneguhkan, bahkan akan menolong engkau; Aku akan memegang engkau dengan tangan kanan-Ku yang membawa kemenangan."
‭‭Yesaya‬ ‭41:10‬ ‭TB‬‬
.
.
...the last sunset in 2015...but for sure HIS presence will last forever... Happy New Year 2016...
.
"Fear thou not; for I am with thee: be not dismayed; for I am thy God: I will strengthen thee; yea, I will help thee; yea, I will uphold thee with the right hand of my righteousness."
‭‭Isaiah‬ ‭41:10‬ ‭KJV
read more 31 Dec 2015
 
the end of the Photo Session with Santa and The Avengers
read more 24 Dec 2015
 
Santa and Spiderman Photo Session
read more 21 Dec 2015
 
next

 
 

 


Segalanya DIA cukupkan...

"Allahku akan memenuhi segala keperluanmu menurut kekayaan dan kemuliaan-Nya dalam Kristus Yesus." - Filipi 4:19 - Sampai saya tulisan kesaksian ini, satu ayat ini sudah Tuhan buktikan tiga kali dalam kehidupan saya... Nilai ujian pada saat kuliah Saya sedang belajar untuk ujian praktikum pada saat kuliah, dan merasa bahwa... gua ga bisa neh, ga ngerti, dan ga tau ku
 
read more